Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

Απάντηση προς την επιστολή του Γιώργου Παπαζαχαρίου


Όποιος μιλά τελευταίος μιλά καλύτερα

Θα ήθελα να ευχαριστήσω το «καλό» συνάδελφο Γιώργο Παπαζαχαρίου για την υπενθύμιση που μου έκανε με την επιστολή που δημοσιοποίησε προς όλους τους συναδέλφους, για το ποιες είναι οι υποχρεώσεις του θερμικού μου ρόλου.
Θα ήθελα λοιπόν να του απαντήσω ότι γνωρίζω πολύ καλά τον θεσμικό μου ρόλο και τον υπηρετώ, το κατά δύναμη, με τον καλύτερο τρόπο, παρά τις πισόπλατες «μαχαιριές» που δέχομαι.
 Θα ήθελα λοιπόν να του πω για να μην ανησυχεί, ότι πρώτων γνώριζα παρα πολύ καλα τα θέματα της ημερήσιας διάταξης του μεικτού συμβουλίου που ήταν η επανεξέταση κάποιων μελών καθώς και η κοπή της πίτας.
Το θέμα της Συνέλευσης στο Ραδιόφωνο κρίναμε με τους συναδέλφους μου στο ραδιόφωνο ότι ήταν αρκετά ποιο σοβαρό να το συζητήσουμε σήμερα Δευτέρα στις 12.00, σε ώρα δηλαδή που θα μπορούσε να είναι περισσότερος κόσμος στο ραδιόφωνο για συνέλευση. Αυτό και έγινε. Μάλιστα χωρίς στάση εργασίας
Την συνέλευση την κάναμε και ήδη σας έχω στείλει το ψήφισμα, αλλά για να μην ανησυχεί ο Γιώργος Παπαζαχαρίου έχω να του πω ότι πρόλαβα και παραβρέθηκα και στο Μεικτό, ψήφισα και πήρα και το κομμάτι της πίτας για να του το δώσω όταν τον συναντήσω , μήπως και βρει το φλουρί.
Θα ήθελα να του πω επίσης ότι ως αθλήτρια στα νιάτα μου, έχω πάρει μετάλλια σε αγώνες ταχύτητας , αλλά και σε δρόμους αντοχής , γιʼ αυτό άλλωστε και τα πρόλαβα και τα δύο.
Υ.Γ Κάνε «φίλε» Γιώργο την δική σου αυτοκριτική πρώτα και μετά προσπάθησε να με κρίνεις. Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που κάνεις κινήσεις ή προσπαθείς να μειώσεις τον θεσμικό μου ρόλο. Να σου θυμίσω ότι πρόσφατα πηγες και ζήτησες συνέλευση από την ΕΣΗΕΑ χωρίς να με έχεις ενημερώσει. Δυστυχώς για σένα είμαι τόσο σκληρός αντίπαλος που σου χαλάω την σούπα κάθε φορά. Επίσης να ξέρεις, αν δεν το θυμάσαι, ότι οι συνάδελφοί μου που με επέλεξαν για εκπρόσωπο και με τιμούν και με εμπιστεύονται. Επίσης αν θέλεις να γίνεις εκπρόσωπος, που από ότι φαίνεται σου αρέσει τόσο πολύ, στις επόμενες εκλογές, μονάχα που θα πρέπει να παραιτηθείς από το αξίωμα του αρχισυντάκτη που πριν λίγες ημέρες έγινες.
 Φιλικά και συναδελφικά
Βασιλεία Ζερβού
Αγ. Παρασκευή 28-01-2013

Απάντηση: Το φλουρί δεν το βρήκα... επιφυλάσσομαι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου