Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Ψυχραιμία λοιπόν, κ. Καψή.

Απάντηση της γ.γ. της ΕΣΗΕΑ Μαριλένας Κατσίμη και των εκπροσώπων των δημοσιογράφων της ΕΡΤ στις προκλήσεις του κ. Καψή

Σε ραδιοφωνική συνέντευξή του στη Νόνη Καραγιάννη του 9,84 -στις 6/9/2013- ο Υφυπουργός Δημόσιας Τηλεόρασης, κ. Καψής είπε:
«Πριν από λίγες ημέρες διάβασα ότι η κ. Κατσίμη, που είναι γραμματέας της Ένωσης Συντακτών και είναι και εκ των εκπροσώπων των απολυμένων που είναι στην Αγία Παρασκευή, δήλωσε ότι αν οι 1.800 τους ζητήσουν να φύγουν για να προσληφθούν, τότε πρέπει να φύγουν. Λοιπόν, μέσα στο επόμενο διάστημα θα βγουν αυτοί οι 1.800, οι οποίοι θα προσληφθούν εφόσον ανοίξουν οι εγκαταστάσεις της Αγίας Παρασκευής. Άρα, με βάση και τις δηλώσεις περιμένω ότι θα αποχωρήσουν πλέον”.
Επ’ αυτών και μιας και ο κ. Καψής αναφέρθηκε σε μένα προσωπικά θα ήθελα να πω δύο πράγματα: Στη συνέντευξή μου είπα ότι αν οι 1.800 υπογράψουν συμβάσεις, (θυμίζω ότι ακόμη δεν έχουν υπογράψει καν αυτοί που ήδη δουλεύουν στη ΔΤ!) και αν δημοσιευτεί η προκήρυξη θέσεων για τη ΝΕΡΙΤ, τότε θα έπρεπε να φύγουμε. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη. Δεσμεύει εμένα και κανέναν άλλον. Την προσωπική μου άποψη άλλωστε μου ζητήσαν από την “Εφημερίδα των Συντακτών”.
Αν τεθεί ζήτημα έκφρασης της θέσης των συντεταγμένων οργάνων της ΕΣΗΕΑ (και προφανώς των εργαζομένων της ΕΡΤ) αυτό δεν θα γίνονταν μέσω μιας συνέντευξης μου αλλά δια του θεσμικά ενδεδειγμένου τρόπου.
Το τι λοιπόν θα γίνει στην Αγία Παρασκευή, στη  Θεσσαλονίκη και στις άλλες πόλεις όπου λειτουργεί η ΕΡΤ, θα είναι προϊόν διαβούλευσης των ανθρώπων εκεί και όχι αποτέλεσμα της δικής μου προσωπικής – ή του οποιουδήποτε άλλου – άποψης. Τόσο απλά.
Το δεύτερο όμως που θα ήθελα να πω με αφορμή αυτά που είπε ο κ. Καψής είναι ότι μου προκαλεί αμηχανία το ότι ο αρμόδιος υπουργός σπεύδει να πει ότι στο«επόμενο διάστημα θα βγουν οι 1.800» να ζητήσουν να ανοίξουν οι εγκαταστάσεις… Εδώ ομολογώ πως διακρίνω μια σύγχυση: πώς γίνεται ο κ. Καψής να προαναγγέλλει τι θα κάνουν οι  συνάδελφοί μας; Είναι μήπως ο εκπρόσωπός τους;
Σε κάθε περίπτωση, γνωρίζουμε πώς έχουν τα πράγματα στη ΔΤ, όπου η δημόσια εξουσία ασκείται ως ιδιωτική επιστασία. Θα περίμενα αυτό τουλάχιστον να μην προβάλλεται ή αν μη τι άλλο να γίνεται προσπάθεια ώστε να μην εκφέρεται από τα κατεξοχήν αρμόδια χείλη. Αλλά εδώ βλέπω το αντίθετο… Ψυχραιμία  λοιπόν, κ. Καψή.
Μαριλένα Κατσίμη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου